kass pÄ att uppdatera

Hej !!!

det kÀnns som att det typ var 100 Är sen jag skrev i bloggen.. Har verkligen inte haft tid.
Jag tÀnkte berÀtta för er vad jag har gjort dom hÀr dagarna som tagit sÄn tid.
Min man fyllde 32 i fredags. Jag och Hugo sjöng pÄ morgonen, tÀnde ljus och gav presenter.
Hugo tyckte present snöret var skit kul. Vi Ät en lunch uppe pÄ statshuset.
Senare pÄ kvÀllen blev vi bjudna pÄ tÄrta hemma hos ett par kompisar till Mattias.

PÄ lördagen och söndagen hade " hör och hÀpna " jag och Mattias loppmarknad. :)
Det gick hur bra som helst. vi hade mycket skit men Àven lite stora bra grejer som folk ville ha.
SÄ det ska absolut göras om ;)
Sylvia och Jens " Mattes tvillingsyrra med kille " var hemma hos oss igÄr kvÀll och Ät middag och marÀngtÄrta som jag hade gjort. GRYMT GOD :)

Idag har jag och mamma shoppat skor i jÀrna. Jag fick tvÄ jÀtte fina skor av henne. Kort pÄ dom kommer senare. vagabond va mÀrket pÄ bÄda 2.
sen Äkte vi och shoppade vagn till hugo och en gant tröja till mig. herre gud viken snÀll mama och pappa jag har. :)

Nu ligger jag i soffan och lÀngtar efter min stora prins som Àr pÄ jobbet och sliter.
Vi han iaf ha en mys morgon tillsamans. Jag stekte pannkakor till frulle. lyx va?? Det tyckte iaf Hugge. <3  ska försöka bli bÀttre pÄ att uppdatera.

puss pÄ er <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0