Hej

Idag har vi haft en heldag med Josefine och Therese. Först var Mattias med ocksÄ., " sÄ man inte glömmer honom " ;) Vi var vid glashyttan och badade. Skit mysig strand. Hugo badade tÄn. Haha. Han tyckte att det var skit kallt. Efter beachen Äkte vi hem till J och T och tog en lÄngprommis med smultron och blÄbÀrsplock och ett dopp för Jossan nere vid deras egna strand. Sen plev det pizza till middag. Dom hÄller pÄ att renovera i köket sÄ det var lite svÄrt att vara inne dÄ Hugge hittar allt som Àr ajaj... Guuud vad fint dom fÄr det. Jag vill ocksÄ bo i hus och renovera kök ;) haha jag Àr inte alls avis ;) hoppas det blir fint imorgon me sÄ vi kan Äka till stranden.... Nu blire soffan och bok för min del. Kanske en kopp kaffe ocksÄ OM jag orkar gÄ och brygga det ;) puss Ä kram

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0