Hej hopp!!!

Hej hopp !!! Idag har vi solat och badat pÄ tofta strand. JÀtte trevlig strand med vÀldigt mycket folk att titta pÄ. :) efter tofta sÄ Äkte jag, Mattias, jossan och Coffe pÄ loppmarknad. Hugo var ocksÄ sjÀlvklart med. Jossan och koffe kom inatt btw. Loppmarknaden var bara skit. Vi ska försöka hitta nÄgon aktion istÀllet sa vi. Hursomhelst sÄ Äkte vi sedan hem och duschade och gjorde oss iordning för middag inne i Visby. Typ 5-10 min frÄn dÀr vi bor. :) jag Ät tacos. Eller.. Alla Ät tacos:) sen satte vi oss pÄ ett jÀtte mysigt stÀlle och drack en drink. Alla utom jag som drack the. Jag har frusit fan hela dagen. Imorgon blir det varma klÀder pÄ för Visby Àr riktigt skit kallt pÄ kvÀllarna. Nu sitter alla och dricker öl och myser ute vid poolen. Jag vet nÀr jag ska upp imorgon. SÄÄ i förebyggande syfte sÄ ligger jag nerbÀddad redan. Imorgon shopping i Visby. Hoppas jag ;-) godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0