Har snusat bebis

Hello.... Nu kommer det hÀr inlÀgget bli jÀtte grötigt dÄ jag skriver frÄn mobilen. Idag har det varit en helt underbar dag. Jag, Jessica och Hugo gick pÄ stan och köpte presenter till Hugos kompis Neo som fyllde 2 Är i lördags. Och till Neos lillebror Milo som föddes i lördags. ;) visst Àr det helt galet att fÄ barn pÄ exakt samma dag?? Shit vilka dunderkalas vi kommer fÄ gÄ pÄ. Vi hittade iaf en pyamas , body och en nalle till Milo och lite leksaker som bilar, sÄpbubblor och kritor till Neo. Ohhh My goooood vilken perfekt bebis. Han var bland det vackraste jag sett. Fick tyvÀrr inte hÄlla honom dÄ han sov hela tiden vi va dÀr. Imorgon ska jag hem till Robban och spela in lÄten igen. :) blir kul. Sen ska jag och Hugo gÄ en skogspromenad och försöka hitta lite svamp. Har hört att det ska ha kommit massor. Snart ska jag kolla klart pÄ Maria wern sÄ fort min man kommer hem. Tills dess blir det att bara lÀsa min bok och lata mig. Har stÀdat hela lÀgenheten sÄ det Àr jag vÀrd ;) puss pÄ er. Och en bild pÄ underverket hÀr nedanför fÄr ni ocksÄ. :) om blogg.se fungerar dvs. :P

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0