Godmorgon

Godmorgon :) moln överallt pÄ Gotlands himmel. SÄ chansen Àr stor att jag kan fÄ min man till shopping idag:) det var igentligen meningen att vi skulle till stranden pÄ fm och till kallis lite senare sÄ dÄ kan vi shoppa ist för stranden. Wihoo... Kallis Àr ett trevligt stÀlle. Jag och Mattias har varit dÀr för ett par Är sedan. SÄ det ska bli nice och se om det Àr sig likt. Nu Àr vi ju dÀr v innan sthlms veckan sÄ det lÀr ju inte vara samma drag.. Men men. Brorsorna Àr skit nyfikna. :) idag ska shorts och mjukisbyxor inhandlas. Glömde bÄda shortsen hemma. Typiskt :(.... Nu sitter vi och Àter frulle. Hugo ligger och Àter vÀlling i mormor och morfars sÀng. Jag hoppas han somnar, min kÀrlekspannkaka. Han skulle behöva det. Nej nu ska jag ÄtergÄ till mitt kaffe. Puss och hej. :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0