Fy fan

Hej!! Fy fan... Vilken dag kan man sĂ€ga. Hugo har inte sovit en minut idag.. Han har VÄGRAT. Han har varit sĂ„ jĂ€vla trött. Men har vĂ€grat sova. Filmade nyss honom nĂ€r han sitter och Ă€ter omelett och sover samtidigt. Han sitter och nickar till och stoppar in majs i munnen samtidigt. Hahaha. Och sĂ„ fort jag skulle lĂ€gga honom i sĂ€ngen sĂ„.. ILLVRÅL. Fick söva mitt stackars barn i vagnen. AlltsĂ„ jag Ă€r helt slut. Och det Ă€r ju Ă€nnu bĂ€ttre att det ser ut som Bagdad hĂ€r hemma efter hans egen Ă€tna middag;) Ă„Ă„Ă„ förlĂ„t att jag bara klagar. Jag Ă€lskar dig mest i vĂ€rlden Hugo. Vi har haft det jĂ€tte mysigt idag ocksĂ„. Vi har gĂ„tt promenad, lekt i sandlĂ„dan, gungat krupit i grĂ€set och plockat blommor. Nu ska jag lĂ€gga mig i soffan och vila i 10 minuter sĂ„ jag kan vara vĂ€rldens bĂ€sta mamma nĂ€r han vaknar. Puuuuuust och puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0