Första dan.

Första dan efter lĂ„Ă„Ă„Ă„ng mammaledighet sĂ„ va jag pĂ„ jobbet.. Hovsjö förskola... Eftersom att det Ă€r sommar ihop sammanslagning sĂ„ har jag ingen uppfattning Ă€n.. Den tillsammans med kommentaren kommer nog om ca en till tvĂ„ veckor dĂ„ det ska komma ordinarie personal, barn, rutiner, scheman osv. SĂ„ jag fĂ„r sĂ€ga pass pĂ„ frĂ„ga A sĂ„lĂ€nge. :) Lillebror va hemma hos mig och Hugo idag och kĂ€kade varma mackor och kollade pĂ„ film. Blev bara en gammal svensk film. SĂ€g att du Ă€lskar mig heter den. SevĂ€rd, och helt ok. Just nu ligger jag i sĂ€ngen och hör Hugo andas och snarka till ibland. Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„ My love vad jag Ă€lskar dig min stora bebis. Vi har kollat pĂ„ Bamse idag. Hugges nya favvo.:) nu ska jag försöka sova sĂ„ jag kommer upp imorgon bitti och ska GÅÅÅ till jobbet.. Duktig va? ;) go natt...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0