Ett litet inlÀgg sÄ hÀr pÄ natten nÀr alla andra sover..

Gud vilken mysig kvĂ€ll. Vi satt lĂ€nge pĂ„ nĂ„gon restaurang. Jag Ă„t lax, bakpotatis och massor av rödvin ;) Vi hade jĂ€tte trevligt sĂ€llskap idag ocksĂ„. Mina förĂ€ldrars kompisar som bor i sina bĂ„tar i Visby-hamnen var med oss:) super gulliga allihop. IkvĂ€ll har jag inte frusit. SKÖNT. MĂ„ste köpa mig ett gym kort sĂ„ jag kommer igĂ„ng. Frös som fan pĂ„ stranden idag pĂ„ dan. Tog jĂ€tte fina kort pĂ„ Hugge frĂ„n idag ocksĂ„ btw.. Sms inlĂ€gg igen ;) men det Ă€r iaf nĂ„tt. Och grymt kul för mig att kolla om ett par Ă„r. SĂ„ skit samma vad det Ă€r.. Bara det Ă€r nĂ„tt. Nu ska jag försöka sova i ovĂ€sendet. Mina brorsor har fest i huset :O sĂ„ ehhh godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0