Dag nr 2

Andra dagen i Gotlandet . UNDERBRT. Det var fint vÀder i morse. Vi Ät en dunder frulle pÄ uteplatesen. Hugge lekte i grÀset medans. Sen Äkte vi och kollade pÄ nÄgon rauk som kallas jungfrun. OTROLIGT INTRESSANT mÄnste jag sÀga.... INTE ;) vi har kollat pÄ , Àtit en god lunch. Det blev fish n ships för min del. Hugo har fÄtt en barnstol som man sÀtter fast pÄ bordet. Himla smidigt faktiskt. Nu ska jag och bröderna bada i poolen och jag har precis fÄtt ett glas bubbel sÄ nu ska det njutas till 1000.. Usch fy fan bara 2 v kvar tills jag börjar jobba efter nÀstan ett Ärs mammaledighet. SÄ som sagt.. Nu ska det njutas. Imorgon blire stranden och strÄlande sol hoppas jag pÄ.. Hoppas ni har en toppen dag ni ocksÄ. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0