Barnfri idag.

Just nu sitter vi och spelar monopol. Jag tittar mest pĂ„. Jag Ă€r skit trött idag. Hugo var ju med mormor och morfar pĂ„ FĂ„rö. Dom hade haft det jĂ€tte mysigt. SjĂ€lva har vi suttit pĂ„ cafĂ©, jag har handlat muggar och byxor, vi har varit pĂ„ bio. Poppers pigviner med Jim Carrey. JĂ€tte mysig va den. :) sĂ„ egentligen borde jag inte vara trött. Men jag ska snart gĂ„ och lĂ€gga mig. Hugge-liten sover sen en och en halv tillbaka. SĂ„ jag ska ner till honom och snusa. Helt galet hur man kan lĂ€ngta sĂ„ efter nĂ„gon. Han var med mina pĂ€ron frĂ„n 13:00 till 20:00 men jag lĂ€ngtar ihjĂ€l mig Ă€ndĂ„. Åter igen till det hĂ€r jĂ€vla monopolet som jag ligger efter i. Har hamnat i fĂ€ngelset typ 10 ggr. Äger bara skit gator. Stackars mig. ;) sĂ„ fort jag Ă„ker ut sĂ„ ska jag hoppa i sĂ€ng :) hörs imorrn. Kramis :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Carro :) vilken mysig semester ni verkar ha! Hoppas vi hinner ses nÄgot om ni kommer till UmeÄ :) puss

2011-07-15 @ 01:58:14
URL: http://jagvillvara.wordpress.com/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0