Back in slöddertÀlje.

Och sĂ„ har man vaknat upp i SödertĂ€lje igen dĂ„... Sista dagen pĂ„ Gotland va super. Vi satt och Ă„t och solade pĂ„ Tott. " bilden jag la upp pĂ„ familjen" Idag blir det bara att packa igen. Imorgon bĂ€r det av till Norrland, dĂ€r vi ska bo i stuga med en annan familj. Veronica , Jens och Caspian. Ska bli riktigt trevligt. :) Vi Ă„ker tidigt imorgon bitti. SĂ„ vi har bara idag pĂ„ oss att fixa allt. MĂ„ste köpa nya blöjor Ă„t Hugge idag. Köpte nĂ„gra skit blöjor till honom pĂ„ Gotland. Libro action heter dom.. DÖD ÅT DOM. Tror han kissade igenom varje dag. Pampers is the shit. Haha. Nu ska jag sĂ€tta mig med en stor kopp kaffe och lĂ€sa min bok El chocko som jag glömde hemma under veckan :( H och M Ă€r och tvĂ€ttar bilen sĂ„ jag kan göra vad jag vill :D Hörs senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0