Xning

Helgen har varit underbar/fruktansvÀrd
I fredags sÄ drog vi pÄ x-ning till Tallin.. Och Fredagen var hur kul som helst. Vi dansade tango pÄ borden." NÀstan;)" vi drack en massa goda drinkar, Ät grymt god a la carte, och jag fick dansa till Britney Spears. LYCKA. Vi var skit snygga, bÄda i hÄret, sminkning och klÀder. Jag Àr as nöjd.

PÄ lördagen sÄ fick vi gÄ i land i Estlandet;) eller "EstlandLettlandLittauen" som jag kallar det/dom ;) haha. En jÀtte vacker stad, med gamla byggnader och hus. Shoppingen var sÄdÀr. Men Jessi och Vronc hittade varsina stickade strumpor och jag fick med mig löshÄr hem. Alla nöjda, alla glada..
Vi fick dessutom med oss en as hÀftig skinnjacka till Buggs. Bild pÄ den fÄr ni en annan dag. Jag tog -pÄ-tal-om-ingenting, typ INGA kort.. Det skötte Jessica. SÄ kort fÄr ni nÀr hon har skickat dom..
Jag tog bara egokort, och trÄkkort med mobilen.
Och sĂ„ var det ju det dĂ€r med FRUKTANSVÄRD ocksĂ„. BĂ„thelvetet gungade ju sĂ„ att alla var tvungna att gĂ„ in i hytten runt Ă„tta. Crazy. Jag mĂ„dde sĂ„ jĂ€vullusiskt illa. Höll pĂ„ att avlida helt Ă€rligt.. Det gungade sĂ„ att tallrikar Ă„kte i golvet, skĂ„psluckorna pĂ„ garderoben i vĂ„ran hytt öppnades och stĂ€ngdes och aa fy fan. Och nu menar jag verkligen vad jag skriver. Jag kommer ALDRIG mer att Ă„ka denna tid pĂ„ Ă„ret. Herre Gud. Det var döds Ă„ngest pĂ„ hög nivĂ„.

Just nu ligger jag och slappar i soffan. M har gjort glögg. Idag har vi julstökat. Vi har pyntat lyan. Hugo har pyntat "flyttat om" allting. Haft sönder en tomte har han ocksÄ.
Nu sover terroristen som mina förÀldrar kallar honom efter denna helg. Hahaha dom fick sÀtta spÀnnremmar runt köksskÄpen. Och rensa hela lyan pÄ Hugo-höjd-grejer. Han har börjat klÀttra ocksÄ. Eller börjat va vÀll att ta i. Det har han gjort lÀnge kan jag lova. MÄnga blÄmÀrken och mycket vilja Àr nog vad pojken bestÄr mest av. Haha

Nu ska jag chilla. Imorgon Ă€r det jobba, jobba, jobba igen. Och vet ni??? Jag LÄNGTAR

Puss pÄ er friendz
Och hÀr fÄr ni nÄgra bilder frÄn kryssen


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0