VÅREN Ă€r hĂ€r!!! Helt galet. Jag tror inte ...

img_4580 (MMS)

VÅREN Ă€r hĂ€r!!! Helt galet. Jag tror inte att vi fĂ„r nĂ„gon vit vinter i Ă„r. Hade nog hoppats pĂ„ nĂ„gra veckor sĂ„ Hugge kunde fĂ„ prova pulka. Förra Ă„ret lĂ„g han ju bara still i den. Nu hade han tyckt att det var kul med snö och backar. Men, men man behöver ju inte sluta hoppas. Jag har fortf inte dragit över julbilderna till datorn. Men ni ska fĂ„ se dom " nĂ„gon dag ".. Idag blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. Skönt( jag hetsar alltid runt) blir nog lite mer dhw nĂ€r Buggs sover sen. AlltsĂ„ Desperate house wifes ;) BÄSTA :D... Sen lunch blir det ocksĂ„. Hugge och M Ă€r ute pĂ„ promenad. Jag orkade inte följa med. Kan vara skönt att bara fĂ„ sitta ifred eller pyssla, fixa med nĂ„gonting som inte gĂ„r nĂ€r Hugo Ă€r med;) ni förstĂ„r;) vi hörs sen. Puss


Kommentarer
Postat av: Emmsson

God fortsÀttning pÄ dig med gumman - vi ses 2012 och jag hoppas att du och grabbarna haft en mysig jul <3 Visst Àr det förresten helt underbart med vÄr? ;)

2011-12-27 @ 15:10:35
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0