DÖD

Död Àr en bra beskrivning pÄ hur jag kÀnner mig.
jag Àr helt slut. Stressade frÄn jobbet för att hÀmta Hugge, handla present till Anton och hem och duscha. Vi skulle nÀmligen fira min brorsa som fyllde den 23e november. (alla var magsjuka) nÀr han fyllde. Jag köpte Zlatans bok till honom. Fantasilös som jag Àr. jag hade hört att den skulle vara bra sÄ det blev en chansning... tur att han blev glad;)
Jag Àr sÄ galet förkyld sÄ jag hÄller pÄ att bli tokig. Men jag ska INTE vara sjuk. SÄ Àr det bara.
Matte har ocksÄ klagat pÄ förkylning... Han som jobbar lÄngpannor med julbord.. usch


I morgon Àr det fredag. kÀnns helt fantastiskt. Fredagar Àr mysiga tycker jag. Folk pÄ jobbet klÀr sig extra snyggt, alla Àr pÄ bra humör, vi Àter ihop i restaurangen pÄ jobbet, OCH man Àr ledig nÀsta dag:) jag Àr iaf det den hÀr helgen. Förra jobbade jag ju övertid.
JAG SKA SOVA OCH KURERA MIG

Det var jÀtte trevligt hemma hos födelsedagsbarnet.
Vi Ät tÄrta och sjöng för honom. Och det var jÀtte trevligt att trÀffa slÀkten.
Dom ska jag trĂ€ffa om en v igen pĂ„ julafton. HELT SJUKT ÄR DET...Kan ni fatta att det snart Ă€r jul? eller har ni kanske julstĂ€mmning? hahaaha för det har INTE jag.
PÄ julafton ska vi först hem till Mattias farmor och farfar och Àta julgröt. Dit kommer ochsÄ en utav hans systrar med sin sin kille. trevligt, trevligt. Sen ska vi vidare hem till min mammas bror och fira med min sida. LÄter som en nice julafton. lita av varje;I)
Bara man fÄr se kalle ;)
Imorgon blir det förhoppningsvis att julhandla pÄ stan. jag hÀmtar BUGGS 13:00 imorgon. jag slutar ju tidigt pÄ fredagar:) SÄ dÄ blir det nogen svÀng, vilket Àr vÀlbehövligt dÄ jag inte har inhandlat en enda julklapp. man borde ju skÀmmas;) Har inte hunnit helt enkelt..


Nu blir det sÀngen för min del om jag ska orka upp och jobba kl 06:00 imorgon.. fyyy Ängest. GODNATT// frÄn mig





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0