Caroline Blom

hej pÄ er :)
Hoppas eran dag har varit lika bra som min.. jag och Helena hÀmtade Hugo pÄ dagis. Ingen orkade laga mat sÄ det blev hÀmtpizza frÄn Mimmos.. vad annars??
Har bloggtorka, sÄ Helena kom med den briljanta ideen om en lista med info om migsjÀlv. för det vill ni vÀll ha?;)


favorit fÀrgen Àr ROSA
favorit kroppsdel Àr MAGEN
ögonfĂ€rgen Ă€r GRÖN
jag har ALDRIG gjort ett skönhetsingrepp
jag har sko stl 36
jag har EN son
jag önskar att jag hade STÖRRE bröst
jag tror pÄ TOMTEN
jag tycker INTE om bittra, klagande mÀnniskor
favoritrÀtten Àr sushi
om min son hade varit en flicka hade han hetat EBBA
favorit resemÄl Àr INDIEN
Jag bor i LÄGENHET
en dröm jag har Àr att bo i en nybyggs VILLA
en annan dröm jag har Àr att fÄ Äka utomlands snart
nÀsta vecka blir jag BLOND
jag Àr dÄlig pÄ att STAVA
jag Àr Ànnu sÀmre pÄ att LJUGA
Jag trivs INTE med översittartyper
jag hatar hajar, myror OCH pedofiler
jag ÄLSKAR skrĂ€ckfilmer
jag Àr intresserad av MODE, smink och heminredning
jag Àr GRYM pÄ att sjunga
jag har varit södertÀljes LUCIA
jag har TRE bÀsta vÀnner
jag har mÄnga, BRA vÀnner
det finns EN vÀn som jag saknar i mitt liv
om jag vann tio miljoner sÄ skulle jag köpa ett HUS
jag tycker INTE om kungen
favorit musik Àr Brittan och Rihanna
jag BORDE börja TRÄNA

nu ska jag GLO pÄ film;)


puss pÄ er my dear friendz!





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0