Typ hej eller nÄtt...!!!!... Idag Àr det I...

img_4454 (MMS)

Typ hej eller nĂ„tt...!!!!... Idag Ă€r det INTE min dag. Först och frĂ€mst sĂ„ Ă€r det/var mĂ„ndag idag. Jag Ă€r trött, halvsjuk och skulle vara i (packen) för första gĂ„ngen. Först sĂ„ typ GLÖMMER jag att klĂ€ pĂ„ mig klĂ€derna nĂ€r vi ska kĂ€ka..(vi byter om hela tiden) sĂ„ jag kliver ut i full mundering och BH.. Ehhh. Nog om det;)  Jag ska fixa lie inne i en sluss och sköljer ner hela migsjĂ€lv med vatten..... Tur att man Ă€r hemma och fĂ„r sova nu;) Det Ă€r nog bĂ€st för alla. Haha.. Imorgon ska jag lĂ€ras upp pĂ„ en ny linje. (nya saker) ska bli kul like crazy.;) Jag har varit fĂ€rdig certad pĂ„ min nuvarande linje i ca 3 v. SĂ„ det ska bli spĂ€nnande.. Imorgon blir det jul-shopping med Helena innan jobbet. En klapp till min kĂ€ra sambo ska inhandlas. Och till nĂ„gra fler med för den delen om jag hittar. Fick grym lunch hemma hos min farmor och hennes hund. DET ÄR ALLTID TREVLIGT.. Och vet ni vad..? Nu ska jag sova sĂ„ jag kan vara fokuserad pĂ„ jobbet imorgon. Godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0