Tja... TÀnkte bara dyka in hÀr för att sÀg...

img_4342 (MMS)

Tja... TĂ€nkte bara dyka in hĂ€r för att sĂ€ga godnatt, och att jag ska upp om fem och en halv. BRA JOBBAT CARRO. Jag har stĂ€dat hĂ€r hemma. Och det tar tid. Jag skulle LÄTT anstĂ€lla en stĂ€derska om jag hade rĂ„d. Jag avskyr att stĂ€da. Finns det nĂ„gonting vĂ€rre? Jag skulle passa som rik;) haha.. Skulle ha massor med folk som gjorde saker Ă„t mig. Typ laga mat. Just nu ligger jag och testar en ny app. Asrolig. Ja ni ser ju. Ser ut som Two-Face i Batman. Man tar kort i mörka rum, sĂ„ ser man bara massa fĂ€rger. Kommer inte ihĂ„g vad det heter nu men;) coolt Ă€r det. Imorgon ska jag och Helena hĂ€mta Hugge efter jobbet. GĂ„ hem till oss och laga nĂ„gon god middag och bara mysa. LĂ„ter som en bra onsdag det. Nu ska jag sova. Godnatt. Puss


Kommentarer
Postat av: Carla

Lite lik the grudge mÄste jag sÀga... ;)

2011-12-14 @ 14:15:58
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Linda

Det skulle jag med, anstÀlla en stÀderska!

HATAR att stÀda

2011-12-14 @ 14:47:57
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0