TJA.. Bilden passar SÅ bra pĂ„ hur jag kĂ€nn...

img_4583 (MMS)

TJA.. Bilden passar SÅ bra pĂ„ hur jag kĂ€nner mig idag. Jag har alltid varit den TREVLIGA tjejen som "aldrig" sĂ€ger nĂ„gonting elakt... Jag Ă€r nog sĂ„n, egentligen... Ibland Ă€r jag inte sĂ„n, och dĂ„ Ă€r det bara ett skal. Idag Ă€r jag den arga tjejen som klĂ€tt av mig masken.. NĂ„gonting annat jag Ă€r, det Ă€r ÄRLIG. Och skulle nĂ„gon be om min Ă„sikt idag "sĂ„ fĂ„r man skylla sig sjĂ€lv" haha.. Ni förstĂ„r vad jag menar..;) VARFÖR kan folk inte bara sköta sitt? Vore det inte bara SÅ mycket enklare. Man har inte alltid med allt att göra.........................................................................................SÅ... Hej och godmorgon. Var bara tvungen att fĂ„ ur mig det.. Vi glor pĂ„ tv, dricker kaffe.. Äter frukost "snart".. Inatt sov Hugo i vĂ„ran sĂ€ng. Han vaknade (förmodligen en mardröm) sĂ„ han fick sova i vĂ„ran sĂ€ng. Han har blivit sĂ„ stor min pojke. Han klĂ€ttrar upp och ner sjĂ€lv. Snart lĂ€r han sig hur man sĂ€tter pĂ„ tvn ocksĂ„. "ett skĂ€mt" till humorlösa mĂ€nniskor. Idag stĂ„r det promenad pĂ„ schemat. Kanske till torekĂ€llberget ? Fint vĂ€der, snart strĂ„lande humör, en underbar liten pojke. Dagen kan inte börja bĂ€ttre. Hoppas ni ocksĂ„ fĂ„r en solig dag. Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

En Michael Jackson Björn!!! :)

2011-12-30 @ 16:45:15

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0