SÄ.. DÄ har fjÀrde advent snart gÄtt dÄ.. ...

img_4489 (MMS)

SĂ„.. DĂ„ har fjĂ€rde advent snart gĂ„tt dĂ„.. Enligt mig kĂ€nns det inte ens som att december har börjat. Snön kom igĂ„r liksom. Och Gud, att jag hade glömt bort hur KUL det var att gĂ„ med barnvagn i detta ovĂ€der.. GĂ„r typ inte alls  Ny vagn skulle egentligen ha inhandlats med nu fĂ„r gamla brio singen duga. Den fulaste vagnen enligt mig Ă€r bugaboo'n. HEMSK. Ser ut som ett hjĂ€lpmedel för utvecklingsstörda.. Veronica."en god vĂ€n till mig" hennes son har en grym vagn som jag aldrig kommer ihĂ„g vad den heter. Ähh. FĂ„r se vad det blir TILL VÅR...Jag hittade julklappar till mina bröder pĂ„ stan. Bra va??Det Ă€r ju alltid nĂ„tt. Resten fĂ„r inhandlas pĂ„ torsdag och fredag. Och kanske innan jobbet nĂ„gon dag. FĂ„r se vad som hinns med, och vad jag orkar. NĂ€r vi kom hem frĂ„n stan sĂ„ lagade jag och Hugo falukorv med makaroner. Han stod pĂ„ en stol bredvid mig och plockade med korvskivorna, tog ett par tuggor och blev sur nĂ€r den skulle stekas ;) haha. Ja hörni. Att ha barn Ă€r underbart pĂ„ alla sett Vi skrattar jĂ€tte mycket, jag och min son. Vilket kĂ€nns skönt. Han Ă€r en glad unge som gillar att leka, utforska, hjĂ€lpa till, klĂ€ttra, laga mat och han Ă€lskar att leka med vatten. Han Ă€r alltid blöt. ;) Nu ska jag kolla pĂ„ Bridget Jones som nyss började. En film i min smak;) ha det bra och godnatt


Kommentarer
Postat av: Carla

FIIIIN!! <3

2011-12-19 @ 14:41:08
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0