NUUU... Finaly sover odjuret i vagnen. Ni ...

img_4389 (MMS)

NUUU... Finaly sover odjuret i vagnen. Ni fĂ„r ursĂ€kta ordvalet men FYFAN sĂ„ han har betett sig idag. Dragit mig i hĂ„ret, slagits bitits. Han BET mig i lĂ€ppen sĂ„ den Ă€r helt uppsvullen. Han skulle ge mig en puss och tog en jĂ€vla tugga. AJJJ. Botox?? Nej varför dĂ„?;) han vĂ€ckte mig med att typ bita av mig bröstvĂ„rtan. Han mĂ„ste antingen tycka om mig jĂ€vligt mycket eller bara ha en dĂ„lig dag och vara skit förbannad pĂ„ mig. Jag gissar pĂ„ det förstnĂ€mnda. NUU somsagt sover "Ă€ngeln" och jag ska passa pĂ„ att duscha, sminka mig, och cleana upp lite hĂ€r. BAGDAD igen.. Sen kommer Camilla och barnen pĂ„ pepparkaksbak hemma hos oss. Mmm jullukt;) glögg har jag ocksĂ„. Ă…Ă„ idag kanske julkĂ€nslorna  kommer?? Och nĂ„gon pulka Ă„kning blir det nog inte. Hoppas att snön fĂ„r stanna och att vi hinner Ă„ka lite pulka innan jobbet i veckan. PĂ„ lördag om EN VECKA sĂ„ Ă€r det julafton.. Galet, nĂ€r hĂ€nde detta?? Ja vi fĂ„r vara glada att det inte Ă€r en fredag iaf. Det hade kunnat sluta illa om det hade intrĂ€ffat fredag den 13e haha. DĂ„ hade vĂ€ll ingen vĂ„gat fira jul?:) och ni som KÄNNER mig garvar högt nu.., det bjuder jag pĂ„. Hoppas att det blir en vit jul med mĂ„nga klappar till alla. Jag har glömt skicka in en önskelista till tomten iĂ„r.. Och snĂ€ll har jag nog inte heller varit, nĂ€r jag tĂ€nker efter... Haha jag blir nog utan klappar. Hörs sen hörni. Nu ska jag panikduscha ;)


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Han Àr grymt söt lilla Buggs!

2011-12-17 @ 23:27:54
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0