Nu har jag sminkat mig och gjort mig snygg...

img_4481 (MMS)

Nu har jag sminkat mig och gjort mig snygg för jul-shopping. Det gĂ„r halvsnabbt med en skitunge som klĂ€ttrar överallt, hĂ€mtar saker, slĂ€nger saker i toan, det ska bytas blöjor, lagas mat och sövas... Nu sover han. Thanx för det. Jag ska ocksĂ„ slĂ€nga i mig nĂ„gonting att Ă€ta innan vi gĂ„r ner, bland alla andra miljoner södertĂ€ljebor som har precis samma tanke söndagen innan jul. HERR-HARE.. Och vad jag ska köpa till folk.. Det har jag ingen aning om.. Idag mĂ„ste jag iaf handla till Matte, eftersom att han ska med dom andra dagarna och julhandla. Och VAD ska han fĂ„ dĂ„?? Kom igen.. HJÄLP MIG. Har ingen fantasi. Tycker typ att jag redan gett allt man kan ge sin Karl. Hehe. Vi hörs sen. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Köp en upplevelse pÄ liveit.se, finns massa skoj :)

2011-12-18 @ 16:56:40
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0