Lördag

Tja..
Jag bleker tÀnderna. Fick stripes frÄn New York. SpÀnnande;) jag har typ sÄ vita tÀnder man kan ha, men ÀndÄ;) haha
TÀnkte testa om dom hjÀlper.
Idag har jag jobbat "i princip ihjĂ€l mig" började kl 06:00-16:00 DÖD. Det gick bĂ€ttre Ă€n jag trodde. Jag var för första gĂ„ngen pĂ„ en annan linje Ă€n min egen. Det var kul, men jobbigt. Men det Ă€r ju som det ska vara." jobbigt att jobba"
Mattias Àr och serverar kungen pÄ Nobel. Duktiga, duktiga Matte. Jag vill ocksÄ servera kungen;) men det Àr lika bra att just jag inte gör det. Vi Àr alla födda till olika saker. Jag blev född klantig.
Jag glor pÄ sÄ mycket bÀttre och Àter ölkorv. Mmmm
Jag vet inte vem gubben, vars lÄtar dom gör om ikvÀll Àr. Men duktiga Àr dom.
Jag gillar Laleh. Grym artist.
Snart Àr det jul hörni. PANIK. Jag fÄr lön den 22a KUL. Jag ska försöka fixa nÄgra julisar i veckan som kommer. Jag tÀnkte flirta med nÄgon om skjuts och trevligt sÀllskap till skhlm. Jag orkar inte gÄ utomhus och Hugo ska INTE med..

Imorgon blir det sovmorgon, och slapp-söndag. Skönt att inte ha nÄgot uppbokat. Vet inte om M skulle jobba en svÀng, men annars blir det kanske att hÀlsa pÄ nÄgon. ;)
Det visar sig. Ha en fin lördag kompisar. Imorgon Àr det tredje advent. MYSIGT. Tur att jag har hittat adventsljusstaken dÄ.. Not.

Puss pÄ er / Caroline


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0