Lördag, och massa bilder

Lite bilder fick ni dĂ€r, frĂ„n dagen... Den har varit bra. Ungarna lekte förfullt. Nu pĂ„ kvĂ€llskvisten sĂ„ ville Hugo ha sin nya jacka pĂ„ sig innomhus. Och han blev SKIT FÖRBANNAD nĂ€r jag försökte ta av den. Det slutade med att han fick ha den pĂ„ sig tills han skulle lĂ€gga sig. ;) borsta tĂ€nderna?? Hur gör ni ?" ni med barn alltsĂ„" han tokvĂ€grar. Jag fĂ„r tvĂ„ngsborsta medan han vrĂ„lar. Stackars barn.. (stackars mamma).. Jag och Hugo Ă„t en grym lördagsmiddag.."Mattias jobbar ikvĂ€ll" vi hade mys i hans rum och lĂ€ste sagor och lekte en lĂ„ng stund innan det blev sĂ€ngdags. Japp.., jag Ă€r nöjd med dagen. Nu blir det tvn för mig.. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0