kom precis hem efter en heldags utbildning...

img_9910 (MMS)

kom precis hem efter en heldags utbildning. Pust. Den var intressant och jÀvligt bra. KÀnner mig faktiskt mycket klokare nu ;) Idag ska Hugo sova hos mina pÀron, sÄ jag och M ska hitta pÄ nÄgonting sjÀlva. Bio kanske? Vill ju gÀrna se den nya vampyr filmen. Alla.. Verkligen ALLA sÀger ju att den Àr as bra. Och jag Àr ju som vanligt sist med alla biofilmer :) kanske blir det nÄgon julklapp inhandlad ocksÄ. Har typ Ängest över min dÄliga fantasi. Kan ju inte köpa kalsonger till alla. Haha och absolut inte varje Är... Nej nu överdrev jag.. Men FAN vad svÄrt det Àr att handla till killar.. Hörs senare sÄ kanske ni fÄr se ;) kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0