Jag lÀser tidningen och dricker kaffe... E...

img_4575 (MMS)

Jag lÀser tidningen och dricker kaffe... Eller tidningen Àr utlÀst och jag glor i h-m,s nya vÄr kollektion. 80 talet Àr typ tillbax IGEN. Blir irriterad nÀr jag kollar. Vafan det hÀr hade man ju pÄ sig för 3-4 Är sen. Snackar om neon fÀrger klÀnning och kjol som sitter ihop och typ lite flower power. NEJ TACK.. BarnklÀderna var iofs fina. Jag fÄr bestÀlla till Buggs.. Eller kanske överraska Matte med en skinn vÀst;) moahahaha. Ronja Rövardotter Àr pÄ inne vardagsrummet. Den gÄr pÄ fyran. Och vilddjuret sussar i sÀngen. Jag ska göra köttfÀrs soppa idag. PÄ em ska vi ner till stan och trÀffa Sofie och Olivia. Blir nog fika. Orkar inte gÄ i affÀrer. Tycker vÄran stad "SödertÀlje" Àr sÄ jÀkla bökig. Alla affÀrer ligger sÄ lÄngt bort ifrÄn varandra. Och man mÄste gÄ ut och in för att komma till varje butik. Gillar skhlmn bÀttre. DÄ kan man gÄ inomhus och klÀ av sin unge ytterklÀderna. Det Àr ju bara bök att klÀ pÄ och av i varje affÀr.. Kanske skulle skaffa mig det dÀr körkortet;) hmmm. Kunde vara bra att ha ibland. GÄr och tar fram teori boken nu dÄ;) höhö. INTE. Ha en bra dag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0