iPhone fick sig ett bad

Jag Àlskar min son. Det gör jag verkligen. MEN idag la han min Àlskade, underbara, kÀraste mobil i skurhinken.
"DET KÄNDES SÅDÄR"
Den fick sig en rejÀl rengöring, haha.
Dagen har varit jÀtte lugn, med matlagning, stÀdning, lek och mys i Hugges rum bl.a.
Vi gick till Konsum. " Hugo gick sjÀlv " jag Àr sÄ duktig pÄ att trycka ner honom i vagnen, ibland har man ju iofs brÄttom men nÀr man inte har det sÄ Àr det ju bra om han fÄr gÄ..
Nu sover trollet och jag ligger framför tvn. Indiana Jones. Dricker kaffe, Ă€ter choklad och ska snart massera min man;) han ska fĂ„ lukta Victoria secret;) haha. NĂ€ men han har ont i ryggen. Jag Ă€r VÄRDELÖS pĂ„ massage, men jag fĂ„r göra mitt bĂ€sta;) han har försökt laga min iPhone hela dan Ă„ har nĂ€stan lyckats.. Hoppas hoppas hoppas.
Den funkar okey iaf;) bÀttre Àn inget.
Imorgon blir det upp tidigt och jobba. HÀmta pysen och hem och vara vÀrldens bÀsta mamma. M jobbar dubbelpass hela veckan. PUST.
Det innebÀr att jag mÄste vara tvÄ personer.. BÄde mamma OCH pappa.. ORKA..?? ;) jorÄ. Skoja bara. Men FAN vad pÄfrestande det Àr att stÀda, laga mat, bada, leka, handla och Jaaa ni fattar.. Jag har en trotsig 1 Är och 3 mÄn troll hemma liksom..
Nej nu ska jag njuta av sista dagen pÄ en vecka med mon Karl. Ha en godkvÀll
Puss och kram ses pÄ stan <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, dom Àr snabba dom dÀr smÄ =)

2011-12-12 @ 16:02:02
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0