Hej hopp

Hej pÄ er!!
Dagen började med barnen i bullerbyn mys framför tvn? Vad Ă€r det för fel pĂ„ mitt barn? Alla SMÅ barn vill kolla tecknat. Men INTE Hugo inte;)
Vi Ă„t en god frulle. Hugo hatar pĂ„lĂ€gg. SĂ„ han fick varm baguette som jag vĂ€rmde i ugnen men ONLY smör pĂ„. Mmm. SjĂ€lv Ă„t jag rostmackor.. Ännu mera mmm.
Jag tog med mig Hugo till torekÀllberget innan förskolan. Vi hann skratta Ät ankorna och tupparna. "han Àlskar fÄglar" och han vinkade Ät grisen.. SÄ jÀvla gulligt sÄ jag dör.
Sen var det dags för dagis och det var inga som helst problem. Han strÀckte sig efter fröken Agneta som iofs Àr as gullig. Och bara vinkade. Herre guuuud. Vad har hÀnt? Han brukar ju grÄta." iaf i nÄgra sekunder ".. Men det Àr ju bara bra;) haha

Anna kom och hÀmtade mig. Vi drog till moraberg och gick i affÀrer. Sen Ät vi pizza pÄ rimini innan jag började jobbet kl 14:00. Det gÄr as bra pÄ jobbet" sÄ ni vet " ;)

Kom nyss hem. Har skickat in nĂ„gra timrapporter och ska snart glo pĂ„ nĂ„gon tv play. FĂ„r se vilken. Vill nog se SÅ MYCKET BÄTTRE. Men M vill se arga snickaren ;) haha gulleplutt. Kan avslöja att han tycker om sex and the city ocksĂ„. ;)

SÄg att Jess hade lagt upp massa bilder pÄ fejjan frÄn kryssen. Dom ska ni fÄ se. Dom stÀda korten dÄ sÄklart;)
Hoppas ni har haft en fin dag med mycket sol och SNÖ.. Den kom tillslut iaf. Hörs imorgon hörni :)

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0