Heey :) Jag och trollet gjorde världens go...

img_4653 (MMS)

Heey :) Jag och trollet gjorde världens godaste köttgryta Vi gjorde massor. Vi gick ner på stan sen. Shoppade lite leksaker, strumpor, kallingar och lite andra små grejer till skitungen. Sånt som alltid är bra. Vi fikade med Sofie och hennes lilla Olivia som är i samma ålder som Hugge. Super mysigt. Sen gick jag och Buggs hem till farmor och lekte med hennes hund, Tin-tin som Hugo  hade skit kul med.;) nu är vi hemma och PUST vad jag bara vill dö framför tvn. SNART ;) först ska jag diska och plocka. Hugge somnade alldeles försent idag.. Men då vet ni vad vi har gjort idag iaf. Puss å godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0