Hade finbesök idag utav Jenny och Lilja.. ...

img_4314 (MMS)

Hade finbesök idag utav Jenny och Lilja.. Barnen lekte och hade jĂ€tte kul medan vi mammor drack kaffe och snackade skit. JĂ€tte trevligt var det. PĂ„ Hugos ettĂ„rs kalas sĂ„gs vi senast. Alldeles för lĂ€nge sedan.... MĂ„r ni bra? Jag mĂ„r toppen och min mobil börjar krya pĂ„ sig;) men ALLT Ă€r borta. Blir sĂ„ less. Matte uppdaterade luren sĂ„ den ser ut som den gjorde i mars förra Ă„ret. Det Ă€r lĂ€nge sen.. Hade massa nummer till folk jag ALDRIG skulle fĂ„ för mig att höra av mig till. Gamla bilder, gamla mess. Inga spel:( inga apps var sparade:( SNYFFT. Gaahhh. Tur att man har alla bilder pĂ„ datan iaf. Nu pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ har jag och Hugo Ă€tit pyttipanna med Ă€gg, gosat tills han somnade pĂ„ min mage. Åhhh min prins. Du Ă€r mitt allt... Nu sitter jag i soffan i handduk efter ett varmt bad och ska smörja in mig. Har fĂ„tt KLI pĂ„ kroppen. Inte kul ska ni veta.:( sĂ„ jag hoppas att jag blir av med skiten om jag smörjer in mig typ HELA TIDEN... PĂ„ tal om nĂ„got annat sĂ„ Ă€r det pengarna pĂ„ bordet just nu och jag blir sĂ„ IRRITERAD.. Jag Ă€r fan bĂ€ttre. Skulle lĂ€tt ha vunnit pengar om jag var med;) kanske borde söka.:P hörs sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0