Godmorgon fina blogglÀsare :) Hoppas att n...

img_4682 (MMS)

Godmorgon fina blogglĂ€sare :) Hoppas att ni har haft ett underbart Ă„r. Jag tycker sjĂ€lv att Ă„ret har varit helt okey. Jag har hunnit vara mammaledig, sagt upp mig, börjat nytt jobb, varit i Thailand, i Visby, umgĂ„tts med nĂ€ra vĂ€nner, skaffat mig nya vĂ€nner. Och mycket, mycket mer. År 2010 var MITT ÅR kommer jag ihĂ„g att jag sa. DĂ„ kom vĂ€rldens underbaraste prins till jorden.. Men... Saken Ă€r den att frĂ„n och med dĂ„ sĂ„ blir alla Ă„r MINA Ă„r dĂ„ jag fĂ„r följa utvecklingen, dagis, uppfostra, mata, trösta och Ă€lska mitt barn i alla vĂ€der och klĂ€der, dagar och nĂ€tter. UNDERBARA GOS vad jag Ă€lskar dig. KĂ€nner pĂ„ mig att 2012 blir ett kanon Ă„r. Vi ska fira in det nya Ă„ret i Älvsjö. DĂ€r bor min fina vĂ€n Veronica och hennes Karl Jens med sonen Caspian, som Hugge Ă€r jĂ€mngammal med:). IkvĂ€ll blir det middag och vin. LĂ„ter trevligt va? NĂ„got Ă€nnu trevligare Ă€r att vi INTE Ă€r ensamma om nyĂ„rsfirandet. Jessica och Classe ska ocksĂ„ komma dit och dricka skumpa :D.. NyĂ„rs löftet iĂ„r blir att BÖRJA TRÄNA. Jag vet att nyĂ„rslöften Ă€r till för att brytas, men nu JÄVLAR;) Annars kan vĂ€ll föregĂ„ende Ă„rs löfte fĂ„ kvarstĂ„ OCKSÅ;) att ta körkort... Ehhhm.. Ja, jag Ă€r 26;) what da fack. 2012 kanske blir ett körkortsĂ„r. Vem vet. Skulle vilja Ă„ka till Flen " ett rödljus" hehe. Och en rondell har jag hört rykten om;) kĂ€nns som en hĂ„la för mig att ta körkort i:) SÅ TRÄNA OCH KÖRKORT DÅ... Vad har ni för löften? Jag ska nog fundera ut ett tredje löfte i duschen nu.. Idag "innan Älvsjö" ska jag göra mig snygg. Det blir klĂ€nning, ELLER kjol. FĂ„r c vad jag Ă€r finast i och vad som passar bĂ€st till frippan. Ha en UNDERBAR sista dag pĂ„ Ă„ret allihop sĂ„ fĂ„r vi se om vi hörs mer idag. Annars ha ett GRYMT GOTT NYTT ÅR.. Puss och kram frĂ„n mig, Buggs och lite frĂ„n Matte ocksĂ„ ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0