God jul pÄ er readers.. Hoppas att ni har ...

img_4565 (MMS)

God jul pĂ„ er readers.. Hoppas att ni har haft en underbar jul med mĂ„nga klappar, god mat och LITE alkohol. Jag har haft en helt fantastisk jul, trots att vi har flĂ€ngt runt som dĂ„rar för att trĂ€ffa alla nĂ€ra och kĂ€ra. Kan sĂ€ga att det var lĂ€nge sen jag var sĂ„ trött som jag var pĂ„ julaftons kvĂ€llen..Hugo har sovit skit dĂ„ligt hela helgen. "SÅKLART" tomten har ju kommit, massa klappar och mĂ€nniskor. Tur att han sover nu. Jag har precis kollat pĂ„ ehhhm 4 avsnitt av DHW. Fick hela boxen och OMFG vad bra den Ă€r. Kan inte sluta glo. Imorgon ska jag ingenstans. Ni ska fĂ„ JULBILDER imorgon. Fick en systemkamera av min underbara boyfriend. SĂ„ nu ska ni fĂ„ bilder i ÖVERFLÖD kan jag lova. ;) Bra va? Och anledningen till noll inlĂ€gg i bloggen var att jag inte har haft tid. Har pysslat massor med bl.a. Julklappsinköp, kakfats tillverkning " jag GÖR EGNA" kakfat och inslagning av allt ocksĂ„. SĂ„nt tar tid. Nu Ă€r jag helt fĂ€rdig och ska gĂ„ in och lĂ€gga mig hos mina grabbar. Mina FINA grabbar. Min fina lilla familj, vad jag Ă€r glad att jag har er.. Och imorgon kommer det inlĂ€gg " flera " puss och godnatt och kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0