glad lucia pÄ er:) Jag har varit pÄ Lusse-...

img_4336 (MMS)

glad lucia pĂ„ er:) Jag har varit pĂ„ Lusse-disco och trĂ€ffat vĂ€rldens goaste barn. Hugo dansade SJÄVKLART med lucian;) haha. SjĂ€lv fick han vara tomte. Jag och Hugos morfar var dĂ€r och Ă„t lussekatter och drack glögg. Mycket trevligt. Nu har jag en jĂ€tte trött pojke hĂ€r hemma, som tydligen inte sov sĂ„ lĂ€nge pĂ„ dagis idag. Matte och Hugo hade vaknat 09:15 idag sĂ„ bĂ„de Hugo och matte kom sent till jobbet/dagis. Haha. Inte konstigt att han inte var trött med den sovmorgonen. Snart blir det middag. Jag har INGEN ANING om vad jag ska laga. Har absolut ingen fantasi idag. Uschhh Och trött Ă€r jag ocksĂ„. Det blir att sova tidigt för mig och buggs. Ha en trevlig kvĂ€ll, sĂ„ hörs vi sen :) kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0