Filmen igÄr var fantastisk. Jag blev kÀr. ...

img_9908 (MMS)

Filmen igĂ„r var fantastisk. Jag blev kĂ€r. Men det blir jag ju varje gĂ„ng jag ser nĂ„gon utav twilight filmerna. Haha och vargen.... Gaaahhh. Ähh sĂ€ger ingenting sĂ„ har jag ingenting sagt ;) idag stĂ„r lĂ„ngpromenad med min man pĂ„ schemat. Solen lyser, sĂ„ jag mĂ„ste ut. Kl 14:00 börjar jag jobba och nĂ€r jag slutar sĂ„ Ă€r det mörkt.. Det var helt magiskt skönt att fĂ„ sova ut imorse. Herr H har sovit i slott inatt. Haha. Han fĂ„r allt han pekar pĂ„ av mina pĂ€ron.  Nu blir det frukost. Ska bli supergott. Har varit hungrig ett tag nu. Det Ă€r bara sĂ„ svĂ„rt att gĂ„ upp. ;) ha en bra dag mina fina vĂ€nner.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0