Ett tras inlÀgg

Klockan Àr mycket, jag VET.. Jag Àr inte trött. Jag Àr film sugen. Vet inte hur bra det Àr helt Àrligt. Imorgon Àr det fredag och jag börjar tidigare.
Min Àlskade man hade lagat egengjorda köttbullar tills att jag slutade 22:30. OMG vilken Karl jag har.
Han hade dessutom köpt det bĂ€sta jag vet;) RÖDBETSSALLAD. Snacka om bra val av partner..

Buggs hade haft det jÀtte bra hos mormor och morfar med god mat, nya klÀder, och massa kÀrlek. Tur att han har dom.:)
Hugo hade fÄtt en ny trasa utav dom ocksÄ. Dinglasarnas senaste. En nyckelpiga. Sjukt söt. Han Àlskar den, och jag Àlskar den. Han har en mus och en koss-trasa ocksÄ i dinglis serien. "Teddy kompaniet" annars har han en kanin, Björn och dumbo trasa ocksÄ. BortskÀmde barn;) MÄste tillÀgga att det Àr livsnödvÀndigheter för herrn dÄ han sover med dessa varje natt och slÀpar pÄ dom pÄ dagarna. ;)

Imorgon ska min kÀra kusin med man och barn komma hit pÄ lite middags-mys och julklappsstök. Vi har ju samma mormor, som dÄ har samma barnbarn ;) blir en fin överraskning som kommer att uppskattas till tusen. Kan inte avslöja vad det blir dÄ förvÄnansvÀrt mÄnga lÀser hÀr. " jag som Àr sÄ dÄlig pÄ att uppdater" MEN har blivit mycket bÀttre. Tror det kommer att gÄ i perioder. Ibland har jag verkligen ingenting att skriva. Ibland vill jag inte skriva och ibland vill jag sÀkert skriva men hinner inte dÄ jag prioriterar annat.
Hoppas att ni har haft en trevlig torsdag för nu Àr det fredag ;) woop woop puss puss

Love / Carro


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0