Cha cha!!!

Trött... Idag har jag och grabbarna hĂ€ngt pĂ„ loppmarknad, i skhlmn och hos mina pĂ€ron i pörshejgen. Min pappa fyller 45 idag:) sĂ„ jag och lite folk " vĂ€nner till pĂ€ronen " var dĂ€r och Ă„t middag. TREVLIGT.. Buggs levde rövare sĂ„ vi blev tidiga hem. Skönt. Han har badat och druckit vĂ€lling och sussar nu för natten. SKÖNT det med;) Att ha med honom pĂ„ loppis var ungefĂ€r som att springa en mil baklĂ€nges pĂ„ trettio minuter. Phhhhuuuusst. Snart Ă€r det nyĂ„r hörni.. Vad ska ni göra? Jag och killarna ska till Älvsjö pĂ„ middag. Jag ska ha kjol och linne och vara ASSNYGG;) Och just nu hĂ„ller jag pĂ„ att fixa och trixa lite framför datorn. Har kommit pĂ„ en grym idee som man kan tjĂ€na pengar pĂ„. OCH det Ă€r kul ocksĂ„.. KUL VA??? Ni fĂ„r se det det Ă€r fĂ€rdigt. ;) Nu blir det dhw och sen lite wörk.. Puss pĂ„ er pĂ„ "menlösa barnsdag ;) "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför dra ivÀg sonen pÄ en meningslös loppmarknad,jag hadde ochsÄ vissnat om jag satt i vagn!!! o inte fatta nÄt,vill inte,vill inte,vill inte,jag förstÄr Hugo,han Àr en klok grabb i unga Är.:)

2011-12-28 @ 23:52:20
Postat av: Carro

Hej:) undrar bara VART i inlÀgget du hittade att Hugo hade trÄkigt?? Hur kul hade inte du haft det pÄ en loppis som vilddjur?? Ehhh justdet... Och VART stÄr det att han satt i vagn? Puss pÄre ;)

2011-12-29 @ 00:35:44
URL: http://anotherblonde.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0