Varning för lÄngt inlÀgg.

Hej pĂ„ er!!! Och varning för lĂ„ngt inlĂ€gg.Har varit sĂ„ dĂ„lig pĂ„ att uppdatera.. Idag har vi haft en riktig mys-dag. Vi var hemma hela dan förutom en kortis som vi drog till affĂ€ren bara. Vi har stĂ€dat, lekt, tittat pĂ„ teletubies, badat, bakat bullar, lagat vĂ€rsta fisksoppan, haft gĂ€ster" min familj" och bara haft det alldeles underbart. BĂ„de fisksoppan och bullarna blev godkĂ€nda. Till och med Molly Ă„t den. Vi hade köpt musslor ocksĂ„ som dom va för fega att smaka. Haha. Aa min pappa tog nĂ„gra. :) jag Ă€lskar skaldjur. Dom passade pĂ„ att ta med sig gungstolen som vi hade ledsnat pĂ„. Det fĂ„r helt enkelt inte plats i vĂ„ran lĂ€genhet lĂ€ngre, efter om möbleringen. :)............. IgĂ„r hade vi ocksĂ„ en helt fantastisk dag. Heron City, fika och middag hemma med DesirĂ©e , Jocke och deras söta smĂ„. Super trevligt hade vi det. PĂ„ lördag ska vi pĂ„ en gemensam fest ocksĂ„ sĂ„ det ska bli trevligt. Det Ă€r Midja " mattes bĂ€sta polare" som han Ă€lskar över allt.. Till och med över mig. Haha och hans fina Emily, som ska ha fest. Ska bli riktigt kul. Det ska tydligen komma mycket folk som jag kĂ€nner. SpĂ€nnande. :) den hĂ€r veckan som kommer, kommer att vara fullspeckad. Jobb, trĂ€ffa Robban med musiken, Hugo fyller Ă„r, allt ska fixas till det, han ska firas bĂ„de torsdag, fredag och lördag. PĂ„ fredag" hans födelsedag, kommer slĂ€kten, lördag lite polare till mig och Mattias samt deras kids och torsdag kommer Mattes syrra och sambo som inte kan komma pĂ„ fredag.. À just det.. Midja kommer pĂ„ fredag. Han Ă€r tydligen familj :) haha dom Ă€r söta dom dĂ€r 2 :) imorrn blire jobb och Hugge-mys. M ska plugga nĂ€r jag slutat. SvĂ„rt att plugga med Hugo. Och nu ska jag sussa för natten. Sovgott puss frĂ„n mig och min underbara stavning :P

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0