Tog precis det hÀr underbara kortet pÄ den...

img_7733 (MMS)

Tog precis det hĂ€r underbara kortet pĂ„ den jag Ă€lskar mest. Nu inatt Ă€r det precis ett Ă„r sedan jag Ă„kte in och födde Hugo. Han fyller ju pĂ„ fredag sĂ„ det tog TVÅ DYGN. Mitt lilla kĂ€rleks-troll. Den hĂ€r dagen har varit bĂ„de bra och vĂ€ldigt trĂ„kig. Den bra halvan av dagen var att jag hittade en spis till sonen som var felmĂ€rkt. Den hade kostat 699 :-och var nu som sagt FEL MÄRKT till 100.:- För en spis. Jag tog den :) vad annars?? SĂ„ ett Ă„rs presenterna Ă€r nu klara. Fick besked om att jag ska fĂ„ komma pĂ„ arbetsintervju i nĂ€sta vecka ocksĂ„. Vilket kĂ€nns mycket bra. Den trĂ„kiga halvan av dagen var att jag fick veta att en av mina nĂ€rmsta och finaste vĂ€nners pappa hade gĂ„tt bort inatt. Är sĂ„ otroligt ledsen över det och för hennes skull.  Kan helt Ă€rligt sĂ€ga att jag inte ens kan förestĂ€lla mig hur det kan kĂ€nnas. Jag tĂ€nker pĂ„ dig Rebecca......<3 Nu ska jag laga mig nĂ„gonting att Ă€ta. Jag Ă€r sĂ„ förbannat hungrig sĂ„ jag skulle kunna svĂ€lja nĂ„gon hel. SĂ„ mot köket och typ nudlarna.. Haha


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej babe :) Jag jobbade första dagen i Ronna idag och det var okej Àven om jag har invÀndningar. Tror jag Àr yrkesskadad hehe. Annars har jag varit ledig nÀstan hela sommaren med undantag för tre veckor dÄ jag sommarjobbade. Skolan gÄr hur bra som helst, börjar igen pÄ mÄndag :) SjÀlv dÄ, hur leker livet för dig? Tack, Marre blir alltid bra pÄ bild! Puss pÄ dig!

2011-08-25 @ 17:06:00
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0