SvampjÀvel och jobb

Nu har jag Àntligen fÄtt min svamp promenad :) lycklig som fÄ.. SYYYYND bara att det inte fanns nÄgon svamp. Vi plockade blÄbÀr i stÀllet. MASSOR.. Hugo satt och plockade sjÀlv och Ät. Skit gulligt. Jag hoppas han snart slÀpper allt han hÄller i sig i börjar gÄ ;) nu gÄr han för fullt med stöd. Har glömt att skriva att jag fick jobbet jag sökte :) AS GLAD.. Jag ska jobba extra som personlig assistent. Blir as nice. Nog om det... Har nyss kÀkat en as god ungnspannkaka som min sjuka man har gjort. Duktiga du ;). Och nu ligger jag i sÀngen. Ska jobba ett förfÀrligt jobbigt och lÄngt pass imorgon pÄ förskolan. Jobbar mellan 9-13 ehhh . Nu blire sÀngtime. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0