Sorry

Sorry att jag Àr sÄ usel pÄ att blogga just nu. Jag har haft fullt upp. Jag jobbar, umgÄs med familjen, försöker hinna med lite vÀnner. Ja.. Ni vet ju hur det Àr... IkvÀll eller rÀttare sagt inatt, ska jag hem till Helena och kÀka nattmackor och dricka oboy. BÄda slutar vid 23:00 tiden och det Àr ju sÄ trÄkigt att bara Äka hem. Dessutom saknar jag min fina vÀn. Hugo snusar ju dÄ och Mattias skulle ladda ner nÄgon Movie till oss.. Han Àr ju pappaledig sÄ han orkar ju vara uppe till tidig morgon. Inte jag dock.. Brukar decka i hans famn. Tvingar alltid honom att klia mig i hÄret eller pÄ ryggen. " vad har man karlar till??" haha. Jag börjar 9:00 imorgon pÄ fsk sÄ det Àr lugnt. Hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0