sms marathon och gravid hjÀrna

Jag och Hugge hÀngde i grÀset utanför dÀr vi bor..
egentligen skulle vi ju ha trÀfffat Camilla och barnen men Neo va sÄ trött sÄ vi tar det en annan dag.

SÄ jag och Hugge gick ner och la oss i grÀset och mös.
Jag lÀngtar tills han slutar stoppa allt i munnen.Det Àr riktigt jobbigt nu..
NÀr vi kom upp igen sÄ fick herr H bada IGEN...
Tur att han tycker om att bada.
Jag kommer ihÄg att jag hatade att dusha och tvÀtta hÄret nÀr jag varliten..
Kommer ihÄg ett tillfÀlle nÀr mamma stÀllde mig i dushen med klÀderna pÄ och drog pÄ slangen. hahah vadÄ SKITUNGE.. eller SKITIG unge kanske man skulle sÀga..

NÀr Mattias kommer hem ikvÀll ska jag överraska honom med scones och the..
GOTT VA ?? shit vilken grym flickvÀn jag Àr ;) eller haha har blivit.
Jag var HEMSK med alla gravid hormoner och direkt efter Hugo hade kommit..
Min hjÀrna tÀnkte vÀldigt annorlunda under den perioden...och min gravid hjÀrna...oj oj oj. jag kunde grÄta till bambi haha
HAR HÖRT ATT DET ÄR VANLIGT ;)  fĂ„r skylla pĂ„ det..
Men nu Àr jag iaf en grym fv... "försöker iaf "

Nu ska jag sÀtta mig pÄ ballkongen och lÀsa min bok alldeles ifred ;)

puss pÄ er :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0