Sitter ute och andas friskluft efter en lÄ...

img_7619 (MMS)

Sitter ute och andas friskluft efter en lĂ„ng PW med min fina Anna. Vi gick runt Scania. Hon visade vart hon jobbade och vi snackade om allt och inget. Vi har alltid nĂ„tt att prata om. Även om vi umgĂ„s 24/7. Det Ă€r skönt med sĂ„nna vĂ€nner. Har ett fĂ„tal sĂ„nna . DĂ€r bland Anna. tĂ€nkte snart gĂ„ in och dricka ett stort glas vatten och bara sĂ€tta mig framför tvn. Imorgon börjar jag lite senare. Har inte riktigt lĂ€rt mig schemat Ă€nnu men 09:00 tror jag. :) till 15:00 skön dag va? Det gick bra hos Robban ocksĂ„. Vi kom pĂ„ lite nytt. Vi ska fortsĂ€tta pĂ„ torsdag med texten. Kommer bli kanon. Imorgon ska jag Ă€ven inhandla det sista till Hugges kalas. Snart fyller min fina prins ett Ă„r. Cant belive it. Nu blir det soffan. Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0