SÄhÀr liten var Hugo nÀr vi var i Thailand...

img_3530 (MMS)

SĂ„hĂ€r liten var Hugo nĂ€r vi var i Thailand.. Och ehhh tjock ;). Kan inte fatta att det gĂ„r sĂ„ fort. Han blir ett nu den 26e. Mitt lilla troll. LĂ€ngtar tills vi kan dra utomlands igen. Hugo Ă€lskade att fĂ„ ligga naken hela dagarna. I vagnen, pĂ„ stranden pĂ„ hotellrummet med acn pĂ„. I Sverige blir det ju inte pĂ„ samma sĂ€tt. Skulle vilja dra nĂ„gonstans i vinter igen. Typ Indien. Älskade Indien. Inga turister, allt Ă€r billigt, fina strĂ€nder och massor av shopping. Kommer ihĂ„g att en middag i Indien kostade mellan 8- 12 spĂ€nn. DET ÄR BILLIGT :) Thailand Ă€r dyrt mot Goa. Hittade en sista minuten till Cypern 2 v för 1800. Jag vill Ă„ka Nu.. Sitter och drömmer nu nĂ€r jag hittade alla mys bilder pĂ„ Herr H. Min kĂ€rlek, mitt allt. Nu ska jag sova. Jobbar imorrn. Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0