Party Blom

Woooo hoooo.. Nyss hemkommen frĂ„n krogen... Blev en spontan utgĂ„ng för mig och Mathias S. Supertrevligt.. TyvĂ€rr blev det lite tjaffs mellan honom och en polare till honom tidigare pĂ„ kvĂ€llen men sen sĂ„ löste det sig och sĂ„ drog vi till flamingo. Mötte upp Tanja."en jĂ€tte gullig tjej"Men dĂ€r var det mer Ă€n dött. TrĂ„kigt folk, dĂ„lig musik och okey.. Det enda glas rött jag tog var helt ok, men jag var hemma lĂ„ngt innan stĂ€ngning . Fick vĂ€cka min Karl för lite kĂ€rlek och natt snack :) Ă€lskar honom, min Mattias. Han Ă€r min stora nr 2 hĂ€r i livet :) han nöjer sig med det. Och tur Ă€r vĂ€ll det. Hugo-lusen kommer ALLTID att vara nr ett. Jag Ă€r sjukt pigg.. Huuur ska jag kunna sova? Ähhh fĂ„r spela lite mobilspel ;) puss och godnatt :) ...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0