mys torsdag med fina mÀnniskor

Hej pÄ er!!!!
Jag, Jesper och Anna lagade en skit god flÀskfile pasta. till efterrÀtt gjorde vi en Ànnu godare paj.
Vi Ät choklad och kollade pÄ en skrÀckfilm. quarantin hette den. typ haha.. stava har aldrig varit min grej. :)
Fina bilder jag la upp va? Älskar min I Phone. Och jag som var en av dom som absolut inte skulle ha en sĂ„nn.
Det var ju sÄ onödigt, och jobbigt med tutch..
JAG ÄLSKAR DEN OCH JAG KAN TYP INTE LEVA UTAN DEN

Nog om min I Phone;)
Jag har fÄtt jÀtte ont i halsen. SÄn dÀrn jobbig onda nÀr man inte kan svÀlja.
LĂ€ngtar tills imorgon..FREDAG IGEN..
Det blir fredags mys hemma hos oss. Helena jag och Hugo ska titta pÄ film och Àta och dricka gott.
LÄter som en helt perfekt fredag för mig. Börjar 09:00 och slutar 13:45..
Ehhh.. helt okey va? ;)

Nu ska jag blÄsa ut alla ljus hÀr hemma sen ska jag faktiskt gÄ och lÀgga mig innan min karl kommer hem frÄn jobbet.." brukat typ aldrig hÀnda " sÄ nu blire sÀngen.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0