Mycket bilder

Blev kanske lite mycket bilder.. Men jag tycker att det Àr det som Àr roligt.. En bild sÀger mer Àn 1000 ord.
Idag har jag och prinsen gjort en massa skoj.
Först nÀr jag sluta sÄ typ smÄsprang jag hem. Susan kom och lÀmna hugo efter att han hade fÄtt vara dÀr i 3 timmar idag medans jag och M jobbade.
Jag och H skyndade oss ner pÄ stan dÄ jag skulle till vÄrd centralen.
Jag blev biten i rumpan i dag av ett barn pÄ dagis hahahahahaha.. Det gick hÄl Ä blödde Ä grejer. SÀger bara aj som fan. SÄ farbror doktorn skulle inspektera min röv. Han tyckte det sÄg mycket bra ut ;) haha
Sen skulle jag Àven kolla upp bomullen i mitt öra. assÄ Àr det nÄgon annan Àn jag som lyckas???

Hur som haver... För att fÄ bort bomullen i örat som " hon inte sÄg " sÄ mÄste jag Äka till huddinge dÄ dom har andra instrument att plocka ut det med. och bettet... jag Àr stelkramps vaccinerad ;)

Efter drn gick vi en svÀng pÄ stan bara jag och herr H.
'Vi lekte med vatten pÄ torget. Vi Ät glass och mös.
Jag handlade jÀtte ritpapper till Hugo och fingerfÀrg...Han ska fÄ nÀr han fyller Är.. Har sÄ dÄlig fantasi.
Skönt att man har hittat nÄtt Àn sÄ lÀnge.

NÀr vi kom hem lagade vi köttbullar och pasta, Hugge badade, Lekte i rumet, slukade en flarra vÀlling och somnade. Anna och jag drack kaffe i vardagsrummet sÄ lÀnge.
Alltid lika trevligt att trÀffa henne " min Anna " kÀnns som vi har kÀnnt varan forever..

Nu blir det ett skumbad för mig sen sÀngen...
La upp en heeeel radda me bilder frÄn idag hÀr ...

NATTI NATTI


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0