Min söndag

Jag och Mattias hade en heldag tillsammans.. Han var ledig..WIIIHHOOOO
Jag var en snabbis pÄ en arbetsintevju bara och han och Hugge vÀntade pÄ mig i omrÄdet med att gÄ en promenad. Intervjun kÀnndes jÀtte bra, sÄ vi fÄr se vad som hÀnder och fötter..

Sen ville Mattias Äka och hÀlsa pÄ en vÀn till honom som var pÄ en mysig restaurang med sin flickvÀn och dotter.
Jag och Mattias kÀkade middag dÀr medans dom bara ville fika. super fint omrÄde. Jag kommer inte ihÄg vad det heter. men fint va det.. PÄ vÀgen dÀrifrÄn drog vi förbi Ikea och kollade lite. Och Hör och hÀpna.. vi var pÄ ikea utan att köpa en pinal. Det Àr inte ofta det hÀnder..

SĂ„Ă„.. pust det var min helg lite kort..
Just nu sitter jag kvar pÄ jobbet efter att jag slutar.. vÀntar pÄ att vi ska ha PK.
Jag skulle bara hinna hem och vÀnda och det orkar jag inte med.
Jag hoppas att Mattias har lagat nÄgon god middag tills jag har kommit hem.. Vore nice :)
Imorgon slutar jag kl 13:00 kÀnns jÀtte lyxigt.

Ne nu ska jag nog ta en kopp kaffe och bara sitta och ta det lugnt en stund innan vi sÀtter igÄng.
Lite bilder kommer ikvÀll ocksÄ.

have a nice day.. puss frÄn mig


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0