MĂ„ndag igen.

Skrev nyss ett lĂ„Ă„Ă„ngt inlĂ€gg om min dag.. Men nĂ„tt hĂ€nde och det publicerades inte.. Hmm. Aa dagen började med KAOS.. Nya invĂ€njningar pĂ„ dagis plus att alla verkade sluta samma tid idag.. Hmm skumt ;) men aa sen kom mamma och hĂ€mtade mig i regnet. Vi Ă„kte till pershagen dĂ€r sen ocksĂ„ Hugo blev avslĂ€ppt. Han och han pappa hade varit hos Midja och Emily och myst. Synd att jag aldrig kan följa med dit.. Dom Ă€r sĂ„ gulliga. Och jag och Emily kommer jĂ€tte bra överĂ€ns. Tur att vi ska dit pĂ„ lördag :) Huur som haver sĂ„ lagade vi köttgryta och bakade Ă€ppelkaka. GRYMT ;) Nu Ă€r vi hemma igen. Snuttis ligger i sĂ€ngen och gosar in sig. Mattias Ă€r hos nĂ„n polare i hallunda och fĂ„r hjĂ€lp med tatorn. Han Ă€r tydligen bra pĂ„ elektronik :D bra dĂ€r för det Ă€r IIINTE jag :) Han skulle snart komma hem. Hoppas vi kan kolla pĂ„ scream dĂ„. Den fungerade inte igĂ„r. :(. Imorgon blir det musik inspelning hela dagen. Ska bli riktigt kul. Nu ska jag göra nĂ„tt som inte gĂ„r att göra om man inte Ă€r sjĂ€lv.. LÄSA MIN BOK. SĂ„ godnatt och hörs imorgon !!!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0