Lördagen

I lördags Äkte jag och familjen upp till sthlm för lite mer shopping och en mysig promenad.
Vi Äkte upp ganska tidigt dÄ Mattias skulle börja jobba vid 15:00.
Vi hittade ingenting att köpa. SÄ Àr det alltid med mig. Letar jag hittar jag ingenting.. Och om jag inte letar eller inte har fÄtt lön sÄ hittar jag huuuur mycket som helst. :)

Jag och Hugo stannade kvar i sthlm ett tag och strosade runt dÀr.
Jag kollade lite pÄ födelsedagspresenter till den 26e dÄ min prins blir ett..

Jag och Hugge tog tÄget till hamn dÀr mamma kom och hÀmtade oss.
Vi kÀkade en sjukt god middag dÀr. Grillad antecot och klyftpotatis. Sen va det bara lungt hela kvÀllen.. Hugge somnade runt 10 tiden och jag glodde pÄ en film. Började Àven kolla pÄ svinalÀngorna men jag orkade inte kolla klart. Den verkar skit bra sÄ den ska absolut avslutas.:)
Kanske ikvÀll :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0