Ligger i sÀngen

Ligger i sÀngen och hör min prins snusa och sussa sÄ sött.. Imorgon blir det att gÄ upp med tuppen för att sjunga för skrutten med tomtebloss och paket. Hugo ska fÄ Àta bakelse sjÀlv medans mamma filmar. Tur att vi har roffes konditori sÄ nÀra oss. Ett par steg frÄn porten. Idag "torsdag" för min egen skull dÄ jag inte har nÄgon koll pÄ veckodagarna lÀngre. SÄ har jag, Robban och Hugo Àtit pizza, lyssnat pÄ musik, tittat pÄ telitubies, fikat och försökt skriva lite vÄran lÄt. Det blev inte mkt sjunga dÄ jag börjar fÄ ont i halsen. Imorgon blir det först jobba sen kommer familjen och firar Àlsklingen <3 Nu blir det sova för mig. Snart kommer M hem och dÄ blir jag vÀckt som vanligt ;) men vad gör man inte för sin Àlskling?? GÄr upp och myser en stund och typ dricker te. Hörs imorgon med en hel radda bilder. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0