Just nu sÄ ligger jag och tÀnker pÄ döden....

img_7702 (MMS)

Just nu sĂ„ ligger jag och tĂ€nker pĂ„ döden... Det Ă€r inte mĂ„nga som har dött i min nĂ€rhet. Min morfar och min kanin. Men jag tĂ€nker ofta pĂ„ hur det skulle bli om jag dog... De vĂ€rsta tankarna nĂ€r jag var liten var hur det skulle bli om min mamma dog. Men nu Ă€r jag ju sjĂ€lv en mamma.. Nu Ă€r jag den dĂ€r personen som bara inte fĂ„r dö. Det Ă€r konstigt hur livet Ă€r ibland. Man lever för att dö.. Jag hade tĂ€nkt leva tills jag Ă€r minst 110 iallafall. Med botox, smink, och hela köret. Haha. Nu ska jag tĂ€nka pĂ„ nĂ„gonting annat. Ängeln i sĂ€ngen vid fönstret i mitt rum kanske. Han snarkar sĂ„ gott. Godnatt. Och snart Ă€r det godmorgon igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0